Friday 10 May 2013

Cinta Yang Halal Itu Impianku

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum dan hai semua...

Cinta Halal

Ia merupakan igauan dan idaman semua hamba-NYA. Setiap apa yang dilakukan pasti memberi ganjaran yang SubhanALLAH... Tak terucap dengan bibir nikmat dan ganjaran yang bakal kita dapat. Tak perlu kata orang lainlah, Fitri juga mengimpikan cinta yang halal. Tapi, umur Fitri masih belum sesuai untuk jadi seorang isteri. Hanya mampu melihat inai di jadi pengantin sajalah.

Fitri pasti ramai yang tahu, kan apa ganjaran yang Fitri maksudkan. Buat apa-apa dengan suami/isteri pasti ada pahala yang menanti. Wah, bukankah itu indah namanya! Tapi, yang Fitri sedih, ramai anak muda di luar sana yang telah terpesong dengan memilih cinta yang hanya membawa bala dan dosa. Tapi, tidak semua!

Istikharah Cinta... Fitri sukaaaaaa sangat dengan lagu ni. Setiap kali Fitri dengar lagu ni pasti Fitri rasa seolah Fitri dah ada yang punya, dah ada yang setia di sisi Fitri. Waaa... Indahnya. Oppsss, terlebih pula! Tapi percayalah, bukan hanya Fitri yang rasa begitu. Korang yang tengah baca ni pun pasti ada yang lebih kurang aje dengan Fitri.

Dengarkan lagunya di Fullmusik - Istikharah Cinta
Untuk video favourite Fitri pula tengok di Youtube - Istikharah Cinta
Lagu tambahan favourite Fitri untuk bertemakan CINTA - Fullmusik - Mahar Cinta
                       - Fullmusik- Dalam Sujud Cintaku

Fitri yakin lepas ni korang akan angauuu.... wuuuhuuu... Tapi, ingat, jangan dok gatal nak cuba 'halalkan' sendiri hubungan tu! Cepuk sorang-sorang kang!

So, yang tak cukup umur tu bawalah bertenang. Beristikharah dan bertawakal la agar jodoh korang dan gf/bf korang tu kekal hingga ke atas pelamin dan kalau boleh sehingga sehingga ke Jannah. Tapi, seeloknya elakkan ada gf/bf ni. Bagi Fitri semua tu hanyalah membazir segalanya. Bazir duit, tenaga, air liur, makanan, minuman, mekap dan banyak lagilah. Kalau kongsi pun, dapat dosa aje.

TAPI KALAU KONGSI ANTARA SUAMI/ISTERI KAN LEBIH SWEETTTT.... DAPAT PAHALA JUGA!!!

Haa, tak gitu?! Nikah itu lebih indah dari couple!

Nasihat buat bakal isteri, isteri dan anak-anak dara di luar sana..

I want like this..!!!
CINTA HALAL IDAMANKU...!!

No comments:

Post a Comment