Monday, 25 January 2016

Dapat Banner!

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum dan hai semua...

Alhamdulillah... dapat lagi hadiah untuk satu lagi segmen. Kali ni dapat banner pula dari kak Raihanah untuk Segmen Awak Orang Mana?.


Dapat banner kiut-miut. Pinky-minky. Maaflah, mak cik montel pipi pau kaya ni memang suka segala macam benda yang berwarna pink atau ungu. Ingat nak minta warna ungu tapi warna pink menampakkan lagi kekiutan daku.

Muahaha...

Perah santan sorang-sorang! ;P





Apa-apa pun terima kasih kak Rrai untuk banner yang kiut ni. Lepas ni kalau sesiapa tanya Fitri orang mana, tak payah susah-susah nak jawab. Tengok aje kat sidebar tu. ;P

Ipoh mali tarak sombong... Gituuu... ;)

Wassalam. Tata. Thanks sudi baca Fitri merepek. ^_^

No comments:

Post a Comment