Friday 4 October 2013

Video "COUPLE" Terbaik

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum dan hai semua...

Couple! Ok, drama couple ni halal. No touch-touch punya. Kalau nak yang touch, hang pi kahwin dulu lepas tu baru touch. Kalau tak kahwin lagi, jangan nak 'beli' tiket masuk neraka touch-touch. Lu pikir ni touch n go??

Ok, tutup isu couple. Kita buka isu video COUPLE. Ok, lagi sekali nak cakap, ini kisah dunia realiti. Memang ada kisah couple tapi no touch-touch scene. Lagipun mustahillah seorang wanita secomel Heliza Helmi nak touch-touch bukan mahram ni. Ya dok??

Hehehe.... Sebenarnya Fitri terjumpa video ni waktu tengah dok gatal tangan godek-godek Youtube. Seriously video ni adalah video yang terbaik yang pernah Fitri tengok. Antara pelakonnya, Heliza Helmi, Diana, Nor Helmee dan Epul Raja Lawak. Hanya seorang yang fit kenal. Kak Heliza Helmi. Hehe...

Couple Episod 1




Couple Episod 2



Couple Episod 3




Couple Episod 4





Couple Episod 5




Couple Episod 6




Couple Episod 7




Couple Episod 8





Couple Episod 9




Couple Episod 10





Ayuh kawan-kawan yang baca entry, kita support drama ni. Seriously banyak pengajaran yang boleh diambil terutama buat anak-anak muda seperti Fitri. Especially golongan 'papa mama' yang tak sedar spender pun mak beli lagi tu.

Please, support this drama. Dengan harapan akan didramakan di kaca televisyen. Share banyak-banyak dan ajak rakan-rakan anda untuk menonton drama ni atau anda akan menangis kerugian kerana tidak menonton. ;)

Wassalam.. Tata... Suppot them ya, dear!

No comments:

Post a Comment